Chcete mít důležité dokumenty na jednom místě a neustále pod kontrolou? Potřebujete rychle kontaktovat nájemníky, nahlásit technické problémy, nebo vyřešit havárii? Přesně pro tyto účely tu je klientská zóna a Elektronický Domovní Asistent (EDA) od Prague Property Management (PPM).
Moderní klientská zóna od Prague Property Management
V Prague Property Management platíme za jednoho z předních poskytovatelů kvalitních služeb v oblasti správy bytových i nebytových jednotek. Díky naší online klientské zóně získáte přehled v dokumentech a vyhnete se zdlouhavému vyhledávání dat. Navíc vám garantujeme digitální zpracování všech dokumentů, které vás mimo jiné zbaví neustálých návštěv pošty a ušetří nemalé finanční prostředky i čas. V systému vždy přehledně najdete nejen dokumenty pro majitele a výbor, ale také seznamy nájemníkům nebo dlužníků.
Rozesílání pozvánek a komunikace s nájemníky nikdy nebyla jednodušší. Kontaktovat nájemníky můžete přímo skrze klientskou zónu pomocí emailu. V případě havárie nebo upomínání dlužníků je možný také kontakt prostřednictvím SMS, který zvýší pravděpodobnost následné reakce.
Elektronický Domovní Asistent (EDA) – Zajištění 24 hodinové havarijní služby
Potřebujete se na něco zeptat nebo nahlásit závadu? Pak je tu náš chytrý, a především pečlivě propracovaný systém EDA (Elektronický Domovní Asistent), který dokáže v krátkém čase vyřešit poruchy i revize na všech technických zařízeních.
Nemusíte se bát, že by některý z vašich požadavků nebyl vyřízen. Nejsme call-centrum. Dovoláte se přímo na náš tým, který tvoří naši kmenoví specialisté. Ti se rádi postarají o zodpovězení všech dotazů i zajištění kvalifikovaného servisu. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle + 420 775 885 885 každé pondělí až čtvrtek od 8:00-18:00, v pátek od 8:00-16:00. Nebo nám napište email na eda@ppmas.cz.
Komentáře